Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over onze betaalopties, verzendmogelijkheden of het retourneren van en kledingstuk. Lees dan onze veelgestelde vragen hieronder.
Betaling
De betaling van uw bestelling geschiedt via Ideal en voor Belgische klanten via MisterCash. Zodra wij een bevestiging van uw betaling hebben ontvangen, zullen wij u de artikelen zo snel mogelijk toesturen. Mocht u al betaald hebben en blijkt het artikel, om wat voor reden dan ook, toch niet voorradig, dan krijgt u daar zo spoedig mogelijk bericht van en storten wij het bedrag terug. Als u liever niet via Ideal betaalt, kunt u het bedrag ook via een gewone overschrijving overmaken. Neem dan wel even contact met ons op om uw bestelling door te geven. Wij mailen of sturen u dan een orderbevestiging, waarna u het geld naar ons kunt overmaken.
Levering en verzending
Voor artikelen die wij direct uit voorraad kunnen leveren geldt een levertijd van 1 à 2 werkdagen en het verzenden en retourneren is bij ons altijd gratis. Verzending geschiedt via Postnl. Als er bij ons een bestelling is gedaan dan proberen wij ervoor te zorgen uw bestelling nog dezelfde dag of uiterlijk de volgende werkdag aan Postnl over te dragen. Als uw bestelling is verzonden, krijgt u via de email een Track- en Trace code toegestuurd waarmee u uw bestelling online kunt volgen. U kunt er ook voor kiezen het pakket te laten bezorgen bij een postkantoor in de buurt. U kunt dit gemakkelijk bij uw bestelling aangeven. U vinkt het vakje ‘ander bezorgadres opgeven‘ aan en vult de naam en het adres van het postagentschap naar keuze in. Deze kunt u vinden op www.postnl/locatiewijzer. U krijgt dan bericht wanneer uw pakket is gearriveerd.
Artikelen die wij niet op voorraad hebben, bestellen wij in Noorwegen. De levertijd van deze artikelen is dan ook vijf tot zeven werkdagen. Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, wordt deze onmiddellijk naar u toe gezonden. Mocht een bestelling onverhoopt vertraging hebben, dan krijgt u hier altijd bericht van.
Ruilen en retourneren
Op onze artikelen zit een bedenktijd van veertien dagen. Het ruilen of retourneren van uw bestelling is mogelijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. U kunt ons via e-mail laten weten dat u de bestelling wilt retourneren. U krijgt dan via de mail een pakketzegel toegestuurd waarmee u de bestelling kosteloos kunt retourneren U dient deze uit te printen en op het pakket te plakken. Het pakket kunt u hierna afgeven bij een PostNL pakketpunt. U wordt per email op de hoogte gesteld wanneer wij uw retourzending ontvangen hebben. Het aankoopbedrag zal binnen drie werkdagen na ontvangst worden teruggestort op uw rekening.
Of u kunt de bestelling gefrankeerd op sturen naar Noorse Kroon, Koggewaard 55, 1824 GM Alkmaar. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag plus portokosten teruggestort op uw rekening. U kunt hiervoor het bij uw bestelling bijgesloten herroepingsformulier gebruiken. Wij nemen alleen artikelen in de originele verpakking retour, die onbeschadigd en ongebruikt zijn.
N.B. Let erop dat u bij het postkantoor een bewijs van afgifte krijgt. Hierop staat de Track en Trace-code waarmee u de verzending online kunt volgen. Dit is tevens het bewijs dat u uw bestelling daadwerkelijk naar ons hebt teruggestuurd.
Wanneer u meerdere artikelen tegelijk heeft besteld, die niet tegelijkertijd geleverd kunnen worden, dan gaat uw veertien dagen bedenktijd pas in nadat het laatste artikel van de bestelling geleverd is.
Let op: Wij vergoeden geen retourzendingen vanuit het buitenland
Klachten en garantie
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product. Mocht er onverhoopt een klacht zijn, dan wordt Noorse Kroon hier graag van op de hoogte gesteld. Noorse Kroon streeft naar tevreden klanten, goede service en gaat graag voor u op zoek naar een oplossing. U kunt ons hier altijd over bellen of mailen.
Privacy
Noorse Kroon gaat heel zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw gegevens gebruiken wij alleen waarvoor ze bedoeld zijn en verstrekken deze niet aan derden.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? De mail is dan waarschijnlijk in uw SPAM-box terecht gekomen. Bij twijfel of vragen over uw bestelling kunt u ons altijd bellen of mailen. Onze contactgegevens vindt u op ons contactformulier.
Noorse Kroon is de handelsnaam van Handelsonderneming Noorderlicht